به چراغ احتیاج دارید ، اما ;کلید آن طرف اتاق و دور است؟ این لامپ را بگیرید چون سریع و راحت روشن می شود. فقط یک دست بزنید و لامپ با سنسور روشن شود.

اگر کلید را در مکانی قرار داده اید که دسترسی به آن دشوارتر است ، این لامپ نیز برای شما بسیار مفید خواهد بود. دیگر مجبور نیستید چیزها را به دلیل عدم دسترسی به کلید به جایی که نمی خواهید منتقل کنید. این لامپ برای اتاق کودکان نیز مناسب است. به دلیل تاریکی ، اکثر بچه ها از بلند شدن از تخت خواب در شب می ترسند ، با این لامپ که اتاق آنها را راحت و سریع روشن می کند ، ترس را از بین ببرید.

لامپ هوشمند با صدای دست زدن

 

https://lordia.org/blog/wp-content/uploads/2021/08/clap-LAMP.jpg

این لامپ LED هوشمند ، توانی برابر با ۲۰ وات را دارد و میتواند هم به صورت متصل به سرپیچ و هم با ذخیره انرژی روی باتری و به صورت شارژی به محیط های مختلف روشنایی ببخشد. همانطور که گفته شد این لامپ هوشمند است و از امکانات بالاتری نسبت به لامپ های عادی بهره میبرد. قابلیت هیجان انگیز این clap lamp یا کف زدن است.

مشخصات:

طول این محصول از قسمت پیچ تا بالا برابر با ۱۵ سانتیمتر است و قطر آن در پهن ترین قسمت ۸ سانتیمتر میباشد. این لامپ از پیچ استاندارد و مناسب برای اتصال به سرپیچ دارای استاندارد E27 بهره میبرد. توان مصرفی این لامپ ۲۰ وات است و توانایی تولید نور برابر با ۲۰۰۰ لومن دارد. با داشتن سنسور حساس به صدا شما میتوانید آن را با استفاده از صدای دست روشن نمایید.

 

برای سفارش این کالا به فروشگاه لردیا مراجعه کنید

https://lord-ia.ir