قیمت پرینتر لیزری چند کاره سیاه و سفید Ricoh SP 311SFN

Sp311sfn با قابلیت استفاده اسان و نگهداری سهل و هم چنینی با دارا بودن کارت شبکه ، سرعت بالای چاپ و از همه مهمتر امنیت چاپ و هزینه پایین انرژی پرینتری بسیار ایده ال است

 

Sp311sfn یا پردازنده ۳۶۰ مگاهرتزی و حافظه ۱۲۸ مگابایتی نشان داده است که پرینتری با سرعت بالا می باشد. این پرینتر سرعت چاپ ۲۸ برگ دردقیقه را برای خود ثبت نموده است. که برای ادارجات و شرکتها با حجم کار متوسط بسیار مناسب است.

 هم چنین رزولیشن ماکزیمم ان برای چاپ برابر ۱۲۰۰*۱۲۰۰ دی پی ای و روزلیشن حداقلی ان برابر ۶۰۰*۶۰۰ نقطه در اینچمی باشد که کاربر می تواند برای صرفه جویی در کارتریج خود این رزولیشن را از طریق یک صفحه نمایش LCD  ۴ خطه تنظیم نماید. هم چنین قابلیت چاپ دو طرفه خودکار نیز که در وقت بسیار صرفه جویی میکند  در این پرینتر گنچانده شده است.

SP311SFN درارای یک سینی ورودی ۲۵۰ برگی، یک سینی ورودی بای پس ۵۰ برگی و یک فیدر ۳۵ برگی ADFاست که بسیار ایده ال و کاربردی است و می تواند دقت کاربر را براب رسیدن به کپی و اسکن اسناد مشخص تا ۳۵ برگ را افزایش دهد.هم چنینی این پرینتر لیزری سیاه وسفید چند کاره دارای یک سینی خروجی ۵۰ برگی است.

کپی

SP 311SFN داراری قابلیت کپی با سرعت ۸ ثانیه و یا به عبارتی ۲۸ برگ دردقیقه است.رزولیشن کپی SP311SFN در حالت ADF برابر ۳۰۰*۶۰۰ DPI  ودرحالت FLATBED برابر ۶۰۰*۶۰۰ DPI است

برچسب ها