قیمت پرینتر لیزری چند کاره سیاه و سفید Ricoh SP 204SFN

برند ریکو در تولید ماشین های اداری تخصص ویژه دارد و زبانزد خاص و عام است اگرچه تنوعی همانند ابر کمپانی hp ندارد اما تولیدات خود را با کیفیتی بینظر و ایدهال در اختیار کاربران قرا می دهند یکی این تولیدات کارمد که مناسب ادارجات و شرکتها با حجم کار متوسط است پرینتر لیزری SP204SFNسیاه وسفید ۴ کاره می باشد هم چنین این پرینتر لیزری قابلیت به اشتراک گذاشته شدن در شبکه را دارا می باشد و چند کاربر می تواند از ان استفاده نماید.

Sp204sfn با سرعت چاپ ۲۲ برگ دردقیقه و سایز مناسب که تقریبا مناسب فضاهای کوچک است تولید شده است.

این پرینتر لیزری سیاه وسفید شامل اسکن ،کپی،فکس وپرینت است  nsp204sf دارای یک سینی ورودی ۱۵۰ برگی  و یک سینی بای پس است هم چنین دارای یک فیدر استاندار ,ADF 15 برگی می باشد وهم چنین یک سینی ۵۰ برگی خروجی  و یک سینی بای پس خروجی است.

کپی

کپی پرینتر  SP204SFN  با سرعت کپی اولین برگ برابر ۲۰ ثانیه  سرعت ایده الی را در اختیار کاربر قرار می دهد. رزولیشن کپی SP204SFN برابر ۳۰۰*۶۰۰ نقطه در اینچ است هم چنین بزرگنمایی کپی SP204SFN  برابر ۲۵ درصد تا ۴۰۰ درصد است. SP240SFN  دو قابلیت کاربردی در کپی دارد یکی COMNINE COPY ,ID copy card است که برای کیی ترکیبی و کپی کارت شناسایی این دو قابلیت بسیار کاربردی است.

اسکن

اسکنر sp204sfn  قابلیت اسکن رنگی نیز دارد. رزولیشن ان برای حالت ADF برابر ۶۰۰*۶۰۰ نقطه در اینچ و برای حالت Platen Glass برابر ۴۸۰۰*۴۸۰۰ نقطه در اینچ است. سرعت اسکن ان برای جالت رنگی برابر۶٫۵IPM وبرای حالت مشکی سرعتی برابر ۱۳IPM دارد.

فکس

سرعت ارسال فکس پرینتر SP204SFN برابر ۳۳٫۶ KBPS می باشد هم چنین فکس این پرینتر دارای شماره گیر خودکار ،قابلیت سیو ۱۰۰ شماره ،دسترسی دو گانه،تعیین زمان برای ارسال فکس،صاف کردن برگه برای خوانا بودن اسناد ،قابلیت پشتیبان گیری از حافظه ،کنترل تراکم اسناد فکسی می باشد.

برچسب ها