قیمت پرینتر چندکاره لیزری سیاه و سفید M125A HP

پرینتر لیزری اچ پی مدل M125a دارای ابعاد 420x362x254 میلی متر و وزنی بالغ بر 8 کیلوگرم می‌باشد که نسبتا زیاد است. تکنولوژی چاپ در این محصول از نوع لیزری  می‌باشد. این محصول  سه کاره بوده یعنی پرینتر، اسکن و کپی می‌باشد و تنها ایرادش در  این می باشد که سیستم فکس ندارد. پرینتر ها125a اچ پی  دارای یک سینی ظرفیت کاغذ می‌باشد که در این دستگاه به 150 برگ می‌رسد. نوع چاپ  در این محصول تک رنگ یا همان سیاه سفید است.

سرعت چاپ در پرینترها بسیار مهم می‌باشد چون افرادی که زمان برایشان مهم است سرعت هم مهم می‌باشد که در این دستگاه به 20 برگ در دقیقه می‌رسد.

رزولوشن پرینتر لیزری سیاه وسفید 125aاچ پی برابر600x600dpi است و توان کار ماهانه آن به 8000 برگ در ماه می‌رسد. M125aدارای اسکنر با رزولوشن 1200dpi می‌باشد که سرعت آن به 7 برگ در دقیقه می‌رسد.

سرعت و امکانات کپی در پرینتر چندکاره لیزری سیاه و سفید M125A HP همانند چاپ آن است. بر روی این دستگاه پنلی طراحی شده است که بر روی آن یک سری کلیدها وجود دارد که امکان دسترسی راحت‌تر را به کاربر ارایه می‌دهد تا کاربر با زدن کلید امور و کارهای خود را انجام دهد. شاید از معایبی که می‌توان بر روی این گذاشت این باشد که هیچ گونه صفحه نمایشی بر روی آن دیده نمی‌شود ولی این مورد چیزی از مزیت‌های این دستگاه کم نمی‌کند.

در کل می‌توان سری M125a را از دستگاه های پر توان و قادر در کار نامید چون دارای سرعت و کشش کاری بسیار مناسبی هستند و در مصارف خانگی و اداری بسیار مفید هستند البته برای مصارف اداری اگر با نداشتن فکس مشکلی نداشته باشیم دستگاهی است که می‌توان به آن تکیه کرد.

برچسب ها