قیمت پرینترتک کاره لیزری رنگی HP pro cp1025

پرینتر تک کاره رنگی ۱۰۲۵ از سری  پرینترهای لیزری ابر کمپانی اچ پی می باشد.

جالب است بدانید پرینتر لیزری رنگی ۱۰۲۵ کوچکترین پرینتر لیزری رنگی جهان در حال حاضر می باشد

تفاوت این پرینتر با مدل ۱۰۲۵nw در پروتکل های سبکه ،کنترل پنل و رابط های اتصال است که در ادامه به ان می پردازیم.

در پرینتر ۱۰۲۵nw پروتکل های برای پرینت،وب سرویس پرینت،پیکربندی ip,مدیریت پرینتر موجو دمی باشد که در مدل ۱۰۲۵ معمولی این پروتکل های موجود نمی باشد.تفاوت دیگر پرینتر لیزری ۱۰۲۵nw با مدل معمولی ان در کنترل پنل ان است که در مدل ۱۰۲۵nw دارای ۷ دکمه شامل(لغو،رزومه،وایراس،کارتریج ابی،کارتریج زرد،کارتریج قرمز،کارتریج مشکی)و ۷ چراغ led و در مدل معمول ۱۰۲۵ دارای ۶ دکمه شامل لغو،رزومه ،کارتریج ابی،کارتریج قرمز،کارتریج زرد،کارتریج مشکی و ۶ چراغ led  می باشد.

دیگر تفاوت پرینتر لیزری رنگی ۱۰۲۵nw با مدل معمولی ان در پردازنده ان می باشد که مدل ۱۰۲۵nwدارای پردازنده ۴۰۰ مگاهرتزی و مدل معمولی ۱۰۲۵ دارای پردازنده ۲۵۶ مگاهرتزی می باشد.

همچنی تفاوت این دوپرینتر در مصرف برق انها می باشد که مدل ۱۰۲۵nw مصرف انرژی  بیشتری از مدل معمولی ۱۰۲۵ ان را دارا می باشد.هم چنین ابعاد پرینتر لیزری رنگی ۱۰۲۵ معمولی کمی بزرگتر از مدل ۱۰۲۵nw می باشد.اخرین تفاوت این دوپرینتر در سیستم رابظهای اتصال ان است که در مدل ۱۰۲۵nw علاوه بر پرت usb،پرت اترنت و وایرلس نیز مجود می باشد که در مدل ۱۰۲۵ معمولی ان فقط پرت usb طراحی شده است.

اگر در محل کسب وکار خود به پرینتر لیزری رنگی کوچک و با قیمت مناسب احتیاج دارید پیشنهاد ما به شما پرینتر لیزری رنگی ۱۰۲۵ می باشد

 یکی از مزایای ۱۰۲۵قیمت مناسب پرینتر و مواد مصرفی ان است.

 پرینتر ۱۰۲۵ مجهز به سیستم hp image RET2400 می باشد که همراه با کارتریج فابریک این پرینتر می توانید به چاپ اسناد خود با کیفیت بالا و واضح دست پیدا کنید.

از مزایای مهم این پرینتر لیزری رنگی می توان  امکان شارژ کارتریج ان می باشد که بهروری را افزایش و هزینه ها را کاهش می دهد شایان ذکر است که شارژ کارتریج را خود کمپانی اچ پی برای این پرینتر لیزری بلامانع دانسته است.

از دیگر مزایای ۱۰۲۵ استفاده اسان و سریع،چاپ از هر نقظه،نصب تنها در چند دقیقه با تکنولوژی HP SMART INSTALL بدو نیاز به CD ،تعمییر اسان و هزینه نگهداری پایین،سایز مناسب پرینتر ،امکان شارژ کارتریج ، امکان چاپ طیف گسترده از ابعاد از سایز ۷۶ میلیمتر تا ۳۵۶ میلیمترنام برد.
هم چنین این پرینتر لیزری رنگی مجهز به سیستم  خودکار دکمه خاموش و روشن می باشد که در حفظ انرژی و صرفه جویی در انرژی بسیار قابل استفاده است.

در مجموع پرینتر لیزری رنگی  ۱۰۲۵ مناسب کارهای کوچک و با حجم کار متوسط می باشد.

برچسب ها