قیمت پرینتر لیزری چند کاره سیاه و سفید Ricoh Aficio SP 100SF e

  sp100SF e   پرینتری لیزری وسیاه وسفید است که شامل   (چاپ / کپی / اسکن / فکس)  می باشد این پرینتر لیزری  مناسب چاپ تک رنگ و همچنین استفاده از ان  برای کپی ، اسکن (پر رنگ و / یا سفید سیاه و) ADF و فکس مورد استفاده دارد. این دستگاه می تواند نیازهای تا ۳ کاربران را برای چاپ ، فکس و کپی کردن پشتیبانی کند.که محدود به یک ایستگاه کاری است که در ان به اشتراک گذاشته شده است.

 SP100SFe اولین چاپ خود را در کنتر از ۱۳ ثانبه عرضه میکند که در واقع ۱۳ برگ دردقیقه است هم چنین رزولیشن چاپ ان ۶۰۰*۱۲۰۰ DPI  می باشد که کیفیت ایده الی است.

با قابلیت کپی  ID کارت ، کاربران می توانند هر دو طرف کارت شناسایی یا اسناد مهم را بر روی یک صفحه  کپی نمایند و در هزینه و وقت خود صرغه جویی کنند.

یکی از قابلیتهای SP100SF e که به راحتی نمی توان از ان گذشت امکان چاپ،کپی،اسکن تمام رنگی به صورت الکترونیکی  می باشدهم چنین این پرینتر با ابعاد مناسب وویژگی های عالی جای خود را دفاتر باز کرده است.

 

   صفحه نمایش SP100SFe   شامل یک LCD دو خط برای ناوبری آسان، و یک پد شماره گیری برجسته برای عملیات سریعتر می باشد.

هم چنین   کاربر می تواند    عملکرد AFICIO SP 100SF E در هر زمان با استفاده ازسازماندهی  هوشمند از طریق مانیتور بررسی کند. این مدیریت عملکرد به کاربر اجازه می دهد تا بتواند مشاهده وضعیت MFP، اندازه کاغذ و انواع کاغذ، تنظیمات اندازه کاغذ برای حالت  تغییر سفارشی، گزارش چاپ و بررسی سطح تونررا بررسی  نماید

SP100SF e دارای سینی ورودی۵۰  برگی و یک سینی وخروجی ۱۰ برگی است، هم چنین دارای یک فیدر ADF استاندارد  ۱۵ برگی است.

اسکنر این پرینتر لیزری رزولیشن بینظری دارد که در حالت ADF برابر ۶۰۰*۶۰۰ DPI و در حالت Platen Glass برابر ۴۸۰۰ *۴۸۰۰ DPI می باشد. سرعت اسکن ان در حالت سیاه وسفید برای هر صفحه ۳٫۹ ثانیه و برای حالت رنگی برابر ۷٫۹ ثاینه است.

فکس SP100SF e با رزولیشن ۲۰۰*۲۰۰ dpi و سرعت ۳۳٫۶ kbps  ایده ال به نظر می رسد فکس این پرینتر داراری شماره گیر خودکار است وقابلیت قرارگیری ۱۰۰ شماره را در خود دارد.

 

 

برچسب ها