قیمت پرینتر لیزری تک کاره سیاه و سفید Ricoh Aficio SP 3510DN

پرینتر لیزری sp3510dn از جمله محصولات قوی و قابل اعتماد برند ریکو است این پرینتر لیزری تک کاره سیاه وسفید با کیفیت بالا و مقرون بودن هزینه چاپ کاربر را ترغیب به خود می کند  این پرینتر لیزری با تعداد چاپ ۳۰ برگ دردقیقه و یک کنترل پنل ۲ خطه lcd  خود  مناسب شرکت های بزرگ تا شرکت های کوچک و حتی مصارف خانگی  نموده است.

 

این پرینتر لیزری با رزولیشن حداقلی ۶۰۰*۶۰۰ dpi و رزولیشن حداکثری ۱۲۰۰*۱۲۰۰ dpi  بسیار کیفیت ایده الی را درچاپ به کاربر می دهد هم چنین sp 3510dn  با یک پردازنده ۲۹۵ مگاهرتزی و حافظه ۶۴ مگابایتی از سرعت نسبتا بالایی برای پردازش فایل ها را دارا می باشد.

  sp3510dn با دارا بودن    شبکه آماده و استاندارد اترنت ۱۰ / ۱۰۰BASE-TX به علاوه USB 2.0  که پورت رابط است نیز به کاربر اجازه می دهد تا این پرینتر را درشبکه به اشتراک گذاشت و چند کاربر از ان استفاده نمایند..

این پرینتر لیزری تک کاره سیاه وسفید با ویندوز مک که مخصوص محصولات اپل است و سیستم unix  نیز قابلیت استفاده و چاپ دارد.

پرینتر لیزری sp3510dn  دارای یک سینی ورودی ۲۵۰ برگی که قابلیت ارتقا و جای گیری تا ۵۵۰ برگ را نیز دارا می باشد و یک سینی فرعی ۵۰ برگی  است


یکی از مزایای پرینتر لیزری sp3510dn  قابلیت چاپ دوطرفه خودکار است که در مقرون به صرفه  بودن هزینه و وقت بسیار کاربردی است

 

برچسب ها