قیمت پرینتر چند کاره لیزری رنگی HP PRO MFP M277dw

پرینترها امروزه در راستای بهبود روند کارکرد کاربران نقش بسزایی را ایفا می‌کنند که در این زمینه کمپانی اچ پی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. دستگاه چند کاره لیزری M277dw از سری محصولات کمپانی hp می‌باشد که کاربران زیادی رضایت خود را از این کالا اعلام داشته‌اند. با ما برای بررسی این محصول همراه باشید.

 

مشخصات فنی و کیفیت ساخت پرینتر چند کاره لیزری رنگی HP PRO MFP M277dw

پرینتر لیزری اچ پی مدل M277dw از لحاظ کاربری در دسته پرینتر های چند کاره قرار دارد. این پرینتر دارای چهار بخش پرینت، کپی،اسکن  وفکس می‌باشد. تکنولوژی چاپ این دستگاه از نوع لیزری و رنگی می‌باشد همچنین ابعاد این دستگاه ۳۲۲٫۵۸*۴۱۶٫۵۶*۴۱۹ میلی متر است که به خاطر این مشخصات دارای وزن نسبتا زیادی معادل ۲۱٫۲کیلوگرم می‌باشد. ظرفیت سینی این دستگاه ۱۵۰ برگ است که می‌توانست بهتر از این باشد و طراحی شود. اما این‌ها فقط ظاهر قضیه بود این دستگاه با قدرت و سرعت چاپ بسیار بالا کاربران را همراهی می‌کند. این دستگاه در چاپ سیاه سفید ۱۹ برگ در دقیقه و چاپ رنگی ۱۹ برگ در دقیقه پرینت انجام می‌دهد. رزولوشن چاپ این محصول ۶۰۰dpiمی‌باشد که در حد متوسط است و توان کار ماهانه M277dw به۳۰۰۰۰ برگ در ماه می‌رسد.

این محصول دارای رزولوشن اسکن ۱۲۰۰dpi است که بسیار مناسب برای اسکن می‌باشد هم چنین سرعت اسکن رنگی ان برابر ۱۴ برگ دردقیقه و اسکن سیاه وسفید ۲۱برگ دردقیقه می باشد اما در حالت   ADF اسکن دورو ندارد .

سرعت کپی رنگی و سیاه سفید مانند پرینت آن می‌مانداما رزولوشن کپی در حالت FLATBED برابر ۴۲۰*۳۰۰ DPI و درحالت ADF برابر ۳۶۰*۳۰۰ DPI می باشد

 حافظه فکس این پرینتر قابلیت نگهداری  ۴۰۰ برگ را دارد هم چنین رزولیشن فکس ان   ۳۰۰x 3000 dpi می باشد هم چنین می توان بهش سرعت خوب فکس ان نیز اشاره نمود که ۳ ثانیه برای هر برگ است .

پرینتر لیزری رنگی M277dw با داشتن پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی و حافظه۲۵۶ مگابایتی در مجوع از سرعت و حافظه خوبی  بهره می برد از قابلیت هایی که این پرینتر را به یک پرینتر تمام عیار تبدیل کرده است  قابلیت شبکه شدن و همچنین وایرلس می باشد این پرینتر لیزری رنگی قابلیت چاپ دورو را نیز دارد.

کارتریج های ان شامل  (مشکی ۲۰۱A(CF400A/( ابی ۲۰۱A(CF401A(قرمز ۲۰۱A(CF403A /      (زرد  ۲۰۱A(CFF402A

جمع بندی

پرینتر لیزری اچ پی مدل M277dw از سری پرینتر های پر کار این کمپانی می‌باشد که در برای کاربران خانگی و اداری  و حتی سازمانی که کارکرد بالایی داند بسیار مفید است

مزایا:

قابلیت چاپ رنگی اسناد
کپی، اسکن و چاپ وفکس با سرت مناسب

معایب:

سینی با قابلیت قرار گیری کم کاغذ (می توانست ۲۵۰ برگ باشد)

 

برچسب ها