کارتریج لیزری سیاه و سفید ۸۳a hp

برای تشخیص کارتریج فابریک ,طرح درجه یک رده کیفیتی(A) وکالای طرح درجه ۲ رده کیفیتی (B)با ما همراه شوید تا به راحتی با نحوه تشخیص اصالت کارتریج آشنا شوید:

برای شناسایی کارتریج های اورجینال چند راه وجود دارد. در مرحله اول شناسایی فیزیکی کالا میباشد کارتریج فابریک چند نشانه دارد اولین نشانه وجود هولوگرام آن میباشد که بصورت اتمی میباشد که در نمونه های چینی این هولوگرام بصورت برچسب میباشد و اگر سعی به جدا کردن آن از کارتن بکنید به راحتی بطور سالم همانند یک برچسب پلاستیکی میتوانید از روی کارتن کارتریج آنرا جدا کنید.شما میتوانید برای اطمینان خاطر شماره روی هولوگرام کارتن کارتریج خود را در این سایت چک نمایید.

http://h41105.www4.hp.com/ok/us/en/scan

راه شناسایی بعدی که باید دقت داشته باشید این است که سریال پشت جعبه با کاست کارتریج مطابقت داشته باشد چون در بعضی موارد کارتن کارتریج اورجینال بوده و کاست آن طرح میباشد

کارتریج طرج درجه یک رده کیفیتی(A)
گستردگی کارتریجهای طرح در بازار ایران بسیار زیاد است بطوری که افرادی هم که سالها تجربه خرید و فروش کارتریج را دارند گاها دچار اشتباه میشوند, در بازار ایران مدلهای مختلف کارتریج از نظر کیفیت وجود دارد اما چگونه باید تشخیص داد که چه کارتریجی با کیفیت درجه ۱ (A)میباشد گاها پیش آمده که کارتریجی خریداری شده ولی کیفیت آن بسیار پایین بوده و تعداد برگ چاپی آن نیز همینطور بوده . در این بخش میخواهیم تفاوتهای کارتریج طرح درجه ۱ (A)با بقیه کارتریجها را بگوییم. کارتریج طرح درجه ۱ باید تمامی مشخصات کارتن و کاست کارتریج یکی باشد:
(تاریخ-لوگو کمپانی-سریال نامبر-شماره فنی-کشور سازنده)و بصورت حک شده باشد نه برچسب کارتریج هایی که اطلاعات آنها بصورت برچسب میباشد دارای کیفیت پایینی بوده و گاها به دستگاه پرینتر آسیب رسان میباشند.
کارتریج لیزری سیاه وسفید HP 83a Black Toner 83A
کارتریج ۸۳ اچ پی ،از نوع لیزری سیاه وسفید ودر رنگ مشکی تولید می شود

مخصوص پرینترهای زیر می باشد ودارای کارکرد۱۵۰۰برگ با پوشش ۵درصد می باشد

HP LaserJet Pro M201dw -CF456A
HP LaserJet Pro MFP M125a -CZ172A
HP LaserJet Pro MFP M125nw -CZ173A
HP LaserJet Pro MFP M127fn -CZ181A
HP LaserJet Pro MFP M127fw -CZ183A
HP LaserJet Pro MFP M225dn -CF484V
HP LaserJet Pro MFP M225dn -CF484A
HP LaserJet Pro MFP M225dw-CF485A
HP LaserJet Pro MFP M225dw -CF485V
HP LaserJet Pro Refurbished MFP M225dw-CF485AR
HP LaserJet Pro M201n -CF455A

هم چنین کارکرد ان ۱۵۰۰ برگ می باشد

نوع رنگ کارتریج :مشکی

برچسب ها