قیمت پرینتر تک کاره لیزری سیاه و سفید M201dw hp

سری پرینترهای ۲۰۱ HP  با عملکر بهبود امنیت با لا یی ساخته شده و ویژگی‌های امنیتی بالا که البته اختیاری است و هم چنین  , افزایش بهره وری بالا , دارا بودن تغذیه خودکار کاغذ  و سریت چاپ خوب , وهم چنین امکان  چاپ از گوشی های هوشمند و تبلت این پرینتر را مناسب مصارف شرکتی نموده است.

 پرینتر تک کاره لیزری سیاه و سفید M201dw hp اچ پی دارای  ابعاد ۳۸۴x 280.7 x 250.9 میلی متر و وزنی بالغ بر۶٫۶ کیلوگرم می باشد .این پرینتر از سری پرینترهای تک کاره اچ پی می باشد  که در مدل ۲۰۱dw  امکان چاپ دورو به صورت اتوماتیک نیز فراهم شده است .سرعت چاپ ان برابر ۲۵ برگ دردقیقه برای چاپ کاغذ A4   با رزولیشن ۶۰۰*۶۰۰ DPI را دارا می باشد که سرعت نسبتا ایده الی را دارد

هم چنین از قابلیت های کاربردی که در  پرینتر تک کاره لیزری سیاه و سفید M201dw hp گنجانده شده است قابلیت چاپ با گوشی های هوشمند می باشد که فکر می کنیم قابلیت کاربردی است.ظرفیت سینی ورودی کاغذ این پرینتر ۲۵۰ برگ و یک سینی ۱۰ برگی چند منظوره را نیز دارا می باشد  و سینی خروجی ان ۱۵۰ برگ است.

 پرینتر تک کاره لیزری سیاه و سفید M201dw hp با پردازنده ۷۵۰ مگاهرترزی  و حافظه ۱۲۸ مگابایتی  سرعت و کارایی خوبی را دارد واز ان می توان در گروهای کاری تا ۵ نفر استفاده نمود البته این توصیه خود شرکت HP است. توان کار ماهانه این پرینتر ۸۰۰۰ برگ  می باشد که گراماژ حداقلی برای چاپ در این پرینتر ۶۰ گرم بر متر مربع و گراماژ حداکثری دران برابر۱۶۳ گرم بر مترمربع است. این پرینتر لیزری هم چنین دارای یک پنل LCD دو خطه نیز می باشد.

در مجموع باید گفت  پرینتر تک کاره لیزری سیاه و سفید M201dw hp با کنترل ساده و روان  ،سرعت چاپ خوب،امکان چاپ دورو اتومات،دارا بودن وایرلس  وامکان به اشتراک گذاری در شبکه کاری بهره وری خوبی را دارا می باشد.

 

برچسب ها