بهترین قیمت کارتریج ایرانی با کیفیت بالا

بهترین قیمت کارتریج ایرانی با کیفیت بالا : در بازار رقابیت امروز کیفیت و خدمات پس از فروش حرف اول را می زند لذا شرکت پردیس چاپگر باران در راستای مشتری مداری و ارائه بهترین خدمات اقدام به تولید کارتریج ایرانی پردیس با بهترین قیمت و از همه مهم تر خدمات پس از فروش و گارانتی نموده است.

بهترین قیمت کارتریج ایرانی
بهترین قیمت کارتریج ایرانی

انچه باید بدانید این است که بهترین برندهای کارتریج ایرانی آنهایی هستند که بیشترین سابقه را در ارائه کارتریج دارند چراکه خیلی از شرکتها به علت کیفیت پایین کارتریجی که ارائه میدهند و میزان نارضایتی بالا کاربران بعد از چند سال با نام و برند دیگری شروع به کار میکنند تا دوباره بتوانند دربازار به فعالیت خود ادامه دهند.

برای راستی آزمایی و انتخاب بهترین کارتریج ایرانی بهتر است رصد کنید که چه سازمان ها و یا شرکتهایی از برند کارتریج ایرانی استفاده کردند و چه میزان رضایت دارند.

شرکت پردیس چاپگر باران در سال ۱۳۹۱ هم راستا با فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ایی رهبر معظم انقلاب اسلامی با شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شروع به تولید کارتریج ایرانی نمود و با گذراندن آزمون و خطای بسیار با اتکا به نیروی لایزال الهی وهمچنین متخصصین زبده ایرانی ودانش روز در سال۹۳ پروانه کسب تولید اخذ نموده و به توفیق ثبت برند کارتریج ایرانی(پردیس) رسیدیم وتوانستیم بار دیگر ثابت کنیم ما میتوانیم.

این محصول بهترین کارتریج ایرانی میباشد که توان رقابت با نمونه های وارداتی و اورجینال را دارا میباشد، وبا گارانتی بی قید وشرط تعویض کالا آرامش خاطر رابرای حامیان این محصول به وجود اورده ایم.

همچنین لازم به ذکر است که برای تسهیل خدمات و پشتیبانی این محصول در سراسر ایران اسلامی شعب نمایندگی کارتریج پردیس دایر میباشد.

این محصول تا کنون در سازمان ها و شرکتها دولتی و خصوصی بسیاری استفاده شده و توانسته رضایتمندی تمامی مشتریان خود را جلب نماید که شما هم میتوانید برای دیدن برخی از مشتریان ما روی این لینک کلیک نمایید.

قیمت کارتریج ایرانی
قیمت کارتریج ایرانی