قیمت پرینتر لیزری چند کاره سیاه وسفید canon MF216N

پرینتر کانن MF216N دارای ابعاد ۴۲۹x490x630 میلی متر و وزن ۱۱٫۵ کیلوگرم است که می‌توان گفت وزن بسیار مناسبی دارد .این پرینتر از برترین تکنولوژی یعنی لیزری استفاده شده است که باعث شده کیفیت و سرعت در این دستگاه مطرح باشد. کاربری پرینترها امروزه متفاوت بوده که پرینترها به حالت تک کاره و چند کاره در بازار وجود دارند و هر یک کارایی خاص خودشان را دارند. پرینتر ۲۱۶N در سری دستگاه های چهار کاره قرار دارد یعنی قابلیت پرینت، اسکن، کپی و فکس را دارا است.

این دستگاه هم مانند الباقی پرینترها دارای یک ظرفیت کاغذ بوده که در پرینترها متفاوت است که در این محصول ظرفیت سینی آن ۲۵۰ برگ و در قسمت ADF که در بالای دستگاه قرار دارد ۳۵ برگ می‌توان استفاده کرد و در کل ظرفیت این پرینتر ۲۸۵ برگ است.

سرعت چاپ رنگی و سیاه سفید در این پرینتر لیزری به علت لیزری بودن  آن ۲۳ برگ در دقیقه است که بسیار عالی بوده و رزولوشن آن ۶۰۰dpi است که برای چاپ بسیار عالی و با کیفیت است. این محصول قابلیت اسکن با رزولوشن مناسب را داراست که این کیفیت برابر ۶۰۰x600dpi است. اگر بخواهیم در مورد کپی این دستگاه توضیح بدهیم هیچ فرقی با حالت پرینت ندارد.

قابلیت ارسال فکس و دریافت فکس در این محصول به راحتی قابل رویت بوده به طوری که حافظه فکس ۲۱۶N برای دریافت و ارسال بسیار خوب و پر کاربرد بوده و از طرف دیگر قابلیت شماره گیری خودکار را هم داراست. بر روی این دستگاه پنلی با کیفیت و با برترین تکنولوژی ساخته شده است که کاربر با کارکرد آن هیچ گونه مشکلی ندارد. کلیدها و امکانات طراحی شده بر روی آن باعث شده که کاربر با زدن یک کلید عملیات مورد نیاز خود را از طریق دستگاه انجام دهد. صفحه نمایش LCD در این دستگاه باعث شده که کاربر به راحتی هر چه تمام‌تر کلیه عملیات را مشاهده کند. از مزیت‌های دیگر ۲۱۶N می‌توان به قابلیت اتصال به شبکه اشاره داشت که با قرار دادن این محصول بر شبکه به راحتی کلیه کاربران می‌توانند از این دستگاه برای چاپ استفاده کنند.

 

برچسب ها