قیمت پرینتر تک کاره لیزری سیاه وسفید p1102w hp

پرینتر تک کاره لیزری سیاه وسفید p1102w hp مدل جدید پرینتر تک رنگ لیزری شرکت HP از سری سطح مبتدی است که توانایی ارایه‌ی کیفیت خیلی خوب را به همراه سرعت بالا و امکانات Wireless دارد. این پرینتر مناسب استفاده های اداری و شرکتی می‌باشد و به راحتی می‌توان آن را در شبکه به اشتراک گذاشت.

فن آوری Wireless ویژگی است که اگر بر روی یک پرینتر به کار گرفته شود تا حد بسیار زیادی می‌تواند برای به اشتراک گذاری آسانتر یک پرینتر در یک شرکت مفید باشد. پیش از این معمولا این فن آوری را می‌توانستیم بر روی پرینترهای گران قیمت تر بیابیم، ولی اکنون خوشبختانه دیگر آن قدر نادر نیست و بر روی پرینترهای با قیمت متوسط هم دیده می‌شوند. این پرینتر مجهز به کارت وایرلس و دکمه‌ی جداگانه‌ی خاموش و روشن آن می‌باشد.

ابعاد پرینتر تک کاره لیزری سیاه وسفید p1102w hp خیلی جمع و جور می‌باشد. سینی های تغذیه‌ی کاغذ نیز می‌توانند موقعی که به آن ها نیازی نیست در سر جای خود بسته شوند. سینی جلویی قابلیت جای دادن 150 برگ کاغذ را در خود دارد. در قسمت بالای آن نیز سینی دیگری بیرون می‌آید که قابلیت پشتیبانی از 10 برگ کاغذ با ابعاد دیگر را دارد.

در کل باید گفت که پرینتر تک کاره لیزری سیاه وسفید p1102w hp به عنوان یک پرینتر لیزری تک رنگ سطح مبتدی عملکرد و ویژگی های خیلی خوبی را ارایه می‌دهد. نخست اینکه مجهز به Wi-Fi برای به اشتراک گذاری از طریق شبکه است. همچنین جای کمی را بر روی میز اشغال می‌کند و سرعت و کیفیت پرینت خیلی خوبی هم دارد. هرچند که ممکن است هزینه‌ی نگهداری و کارتریج آن کمی بیشتر از رقبا باشد.

برچسب ها