قیمت پرینتر تک کاره لیزری سیاه وسفید پی۱۱۰۲ اچ پی

پرینتر تک کاره لیزری سیاه وسفید P1102 hp مدل جدید پرینتر تک رنگ لیزری این شرکت از سری سطح مبتدی است که توانایی ارایه‌ی کیفیت خیلی خوب به همراه سرعت بالا دارد. این پرینتر مناسب استفاده های اداری و شرکتی می‌باشد و به راحتی می‌توان آن را در شبکه به اشتراک گذاشت

ابعاد این پرینتر خیلی جمع و جور می‌باشد. سینی های تغذیه‌ی کاغذ نیز می‌توانند موقعی که به آن ها نیازی نیست در سر جای خود بسته شوند. سینی جلویی قابلیت جای دادن ۱۵۰ برگ کاغذ را در خود دارد. در قسمت بالای آن نیز سینی دیگری بیرون می‌آید که قابلیت پشتیبانی از ۱۰ برگ کاغذ با ابعاد دیگر را دارد.

صحبت درباره‌ی کیفیت پرینترهای لیزری تک رنگ مدرن کمی سخت است چرا که بسیاری تولید کنندگان در تولیدات خود به کیفیت های خیلی خوب و نظیر هم دست یافته اند. متون در فونت های معمولی و استاندارد ۱۰ تا ۱۲ کاملا شارپ و با رنگ مشکی عمیق هستند. این کیفیت برای استفاده هایی که پرینتر تک کاره لیزری سیاه وسفید P1102 hp  بدان منظور ساخته شده کاملا کافی می‌باشد. پرینت رنگ خاکستری هم خیلی خوب انجام می‌گیرد. این برای پرینت تک رنگ گرافیک ها کاملا مفید می‌باشد. حتی چاپ عکس نیز با این پرینتر با کیفیت خوبی صورت می‌گیرد. دست کم بر روی عکس باندهای تاریک و روشن دیده نمی شود.

 

برچسب ها