قیمت پرینتر تک کاره لیزری سیاه وسفید M706N hp

 پرینتر تک کاره لیزری سیاه وسفید M706N hp یکی از مقرون به صرفه ترین چاپگر هاست که اسناد چاپ شده در سایزهای A3,A4 را بالاترین کیفیت در اختیارتان قرا می دهد.

 پرینتر تک کاره لیزری سیاه وسفید M706N hp با چاپ ۳۵ برگ دردقیقه کاغذ A4و ۱۸ برگ دردقیقه کاغذ A3 را پرینت می گیرد که نسبتا سرعت بالای دارد هم چنین رزولیشن چاپ ان برابر ۱۲۰۰*۱۲۰۰ DPI است .کارکرد این پرینتر در ماه برابر ۷۵۰۰۰ برگ است .
 پرینتر تک کاره لیزری سیاه وسفید M706N hp دارای سینی  ورودی با قابلیت قرار گیری انواع کاغذ ۱۰۰ برگی و یک سینی ورودی ۲۵۰ برگی است هم چنین  قابلیت اضافه شدن سینی سوم با قابلیت قرار گیری ۸۵۰ کاغذ را نیز دارا می باشد و هم چنین دارای یک سینی خروجی ۲۵۰ برگی است .در این پرینتر قابلیت چاپ دو رو در صورت خرید لوازم جانبی پیش بینی شده است.

 پرینتر تک کاره لیزری سیاه وسفید M706N hp با داشتن یک کنترل پنل LCD  دو خطه ساده  در سمت راست  که متون را نمایش می هد استفاده از این پرینتر را بسیار اسان نموده است.هم چنین این پرینتر لیزری سیاه وسفید با داشتن پردازنده ۷۵۰ مگاهرتزی و حافظه ۲۵۶ مگابایتی از سرعت بسیار بالای برخوردار است که همین ویژگی استفاده از این دستگاه را در سازمان ها و ادارجات با کارکرد بالا مناسب می سازد.

اندازه  پرینتر تک کاره لیزری سیاه وسفید M706N hp بسیار مناسب است و فضای زیادی را از محیط کارتان شغال نمی کند اندازه این پرینتر ۱۷ کیلوگرمی برابر   ۵۰۰*۴۲۵*۲۹۵ میلی مترمی باشد که در مقابل سرعت و کیفت و کارایی بالا بسیار مناسب به نظر می رسد .

برچسب ها